Sukces firmy w oparciu o profesjonalną obsługę klienta

 Dla kogo?

Dla wszystkich osób odpowiedzialnych za bezpośredni lub telefoniczny kontakt z klientem. Dla osób prowadzących działalność usługową. Zapraszamy również managerów i kierowników chcących wprowadzić standardy obsługi klienta w swoich firmach.

Dzięki szkoleniu:

– zbudujesz indywidualne standardy obsługi klienta,

– dowiesz się jak budować pozytywny wizerunek firmy,

– nauczysz się czym jest asertywność i jak wykorzystać ją w kontakcie z trudnym klientem,

– będziesz potrafił przeprowadzić profesjonalną rozmowę telefoniczną,

– poznasz techniki komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz będziesz umiał wykorzystać je w procesie identyfikacji potrzeb klienta,

– dowiesz się czym są zakazane zwroty i jak są odbierane przez osobę z którą rozmawiasz,

– będziesz potrafił poradzić sobie z  wymagającym klientem i zbudujesz jego lojalność,

– nauczysz się aktywnego słuchania i skutecznego budowania komunikatu.

Terminy: podamy już wkrótce

I dzień: 9:00 – 16:00

II dzień: 9:00 – 15:00

Czas trwania 16 godzin szkoleniowych, podczas szkolenia przewidziane są przerwy kawowe i lunch. Uczestnicy otrzymają certyfikaty potwierdzające ukończenie szkolenia.

UWAGA!  Ostatecznym potwierdzeniem uczestnictwa jest uiszczenie zaliczki w wysokości 100 zł na konto, (resztę należności prosimy wpłacić na to samo konto na dwa dni przed terminem szkolenia):

53 1140 2004 0000 3702 2644 8961 mBank

Serdecznie zapraszamy!

 

Work-life balance – profilaktyka wypalenia zawodowego i radzenie sobie ze stresem

Dla kogo? Dla osób mających poczucie pierwszych objawów wypalenia zawodowego, stresu z powodów zawodowych i prywatnych oraz mających problem z zarządzaniem własnym czasem i ustalaniem priorytetów. Zapraszamy również managerów i kierowników chcących nauczyć się rozpoznawać objawy stresu i wypalenia zawodowego wśród swoich pracowników i chcących nabyć umiejętności przeciwdziałania tym zjawiskom.

Dzięki szkoleniu:

  • nauczysz się rozpoznawać elementy stresu i wypalenia zawodowego
  • poznasz skuteczne techniki radzenia sobie ze stresem
  • będziesz potrafił zmienić myślenie negatywne na myślenie pozytywne
  • będziesz umiał zdiagnozować oznaki stresu i wypalenia zawodowego u siebie i swoich współpracowników
  • przekonasz się jak ważna jest równowaga pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym
  • poznasz efektywne techniki wzbudzania inspiracji rozwoju osobistego i zawodowego.

Terminy: podamy wkrótce

 

I dzień: 9:00 – 16:00

Czas trwania 10 godzin szkoleniowych, podczas szkolenia przewidziane są przerwy kawowe i lunch. Uczestnicy otrzymają certyfikaty potwierdzające ukończenie szkolenia.

UWAGA!  Ostatecznym potwierdzeniem uczestnictwa jest uiszczenie zaliczki w wysokości 100 zł na konto, (resztę należności prosimy wpłacić na to samo konto na dwa dni przed terminem szkolenia):

53 1140 2004 0000 3702 2644 8961 mBank

Serdecznie zapraszamy!

 

 

Smart your mind – techniki doskonalenia pamięci

Dla kogo? Dla osób chcących uczyć się efektywniej, poprawić swoją koncentrację, potrafić opanować emocje przed ważnym egzaminem, skrócić czas poświęcamy na naukę, osiągać lepsze wyniki na egzaminach, dla osób zauważających objawy osłabienia pamięci i koncentracji. Dla wszystkich chcących zadbać o swoją pamięć: dla lekarzy, prawników, studentów, uczniów, wykładowców, seniorów!

Terminy: do ustalenia

jeśli jesteś zainteresowany tym szkoleniem-skontaktuj się z nami! Zbierzemy grupę i powiadomimy Cię o terminie.
Cena 150 złotych

Trener prowadzący: mgr Monika Schab, Certyfikowany Trener Pamięci

Czas trwania 6 godzin szkoleniowych, w tym przerwa kawowa, uczestnicy otrzymają certyfikaty.

Serdecznie zapraszamy!