Sukces firmy w oparciu o profesjonalną obsługę klienta

 Dla kogo?

Dla wszystkich osób odpowiedzialnych za bezpośredni lub telefoniczny kontakt z klientem. Dla osób prowadzących działalność usługową. Zapraszamy również managerów i kierowników chcących wprowadzić standardy obsługi klienta w swoich firmach.

Dzięki szkoleniu:

– zbudujesz indywidualne standardy obsługi klienta,

– dowiesz się jak budować pozytywny wizerunek firmy,

– nauczysz się czym jest asertywność i jak wykorzystać ją w kontakcie z trudnym klientem,

– będziesz potrafił przeprowadzić profesjonalną rozmowę telefoniczną,

– poznasz techniki komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz będziesz umiał wykorzystać je w procesie identyfikacji potrzeb klienta,

– dowiesz się czym są zakazane zwroty i jak są odbierane przez osobę z którą rozmawiasz,

– będziesz potrafił poradzić sobie z  wymagającym klientem i zbudujesz jego lojalność,

– nauczysz się aktywnego słuchania i skutecznego budowania komunikatu.

Terminy: podamy już wkrótce

I dzień: 9:00 – 16:00

II dzień: 9:00 – 15:00

Czas trwania 16 godzin szkoleniowych, podczas szkolenia przewidziane są przerwy kawowe i lunch. Uczestnicy otrzymają certyfikaty potwierdzające ukończenie szkolenia.

UWAGA!  Ostatecznym potwierdzeniem uczestnictwa jest uiszczenie zaliczki w wysokości 100 zł na konto, (resztę należności prosimy wpłacić na to samo konto na dwa dni przed terminem szkolenia):

53 1140 2004 0000 3702 2644 8961 mBank

Serdecznie zapraszamy!