Opinie

Agata Z.

„Jestem bardzo zadowolona z udziału w szkoleniu z Profesjonalnej Obsługi Klienta. Szkolenie prowadziła Pani Ania Kaczyńska, która była świetnie przygotowana merytorycznie. Praca w grupach pozwoliła nam wyćwiczyć umiejętności i zweryfikować ewentualne błędy. Wskazówki i rady, które usłyszałam na szkoleniu wyraźnie wpłynęły na moje relacje z klientami”

Anna O.

„Z Panią Anną Kaczyńską spotkałam się w dość trudnym okresie swojego życia,  gdy dopadły mnie wahania nastrojów, przygnębienie, Pani Anna poprzez rzeczowe, spokojne rozmowy coachingowe, pomogła mi zracjonalizować moje lęki.  Po naszych spotkaniach potrafiłam spojrzeć na własne problemy z innej strony i dysponowałam szeregiem narzędzi, dzięki którym moje życie wróciło na właściwe tory.”

Daria P.

„Na samym początku chciałabym bardzo podziękować Annie Kaczyńskiej za doskonale zorganizowane i wspaniale przeprowadzone szkolenie z zakresu „Profesjonalnej Obsługi Klienta” :). Poziom merytoryczny oryginalny sposób w jaki została przekazana wiedza oceniam jako baaardzo wysoki. Materiały były przygotowane i zaprezentowane w sposób zrozumiały i wyczerpujący. Szkolenie zdecydowanie spełniło moje wysokie wymagania. Serdecznie polecam!!!”

Magdalena M.

„W dniu 18.04.2015 r. byłam uczestniczką szkolenia z zakresu „Profesjonalna obsługa klienta”, które było prowadzone przez Panią Annę Kaczyńską z firmy Alteratio. Przedmiotowe szkolenie było prowadzone w sposób profesjonalny. Trenerka prowadząca szkolenie wykazywała się kompetencją i przygotowaniem, w wyczerpujący sposób wyjaśniała wszystkie wątpliwości i odpowiadała na pytania uczestników. Zakres tematyczny był bardzo dobrze dobrany do zakresu czynności realizowanych w mojej pracy. Szkolenie pozwoliło mi na dostrzeżenie wielu istotnych zagadnień z nowej perspektywy oraz przyczyniło się do poprawy jakości wykonywanej przeze mnie pracy”

Edyta O.

„Bardzo dobrze przygotowane szkolenie, wiele przydatnych informacji i ciekawych zadań do wykonania, dzięki którym dowiedziałam się wielu nowych rzeczy. Sympatyczna, miła atmosfera, czułam się bardzo swobodnie i bez stresu, co zdecydowanie sprzyja nauce. Polecam!!!”

Co o Ani piszą uczestnicy szkoleń?

(opinie uczestników pochodzące z ankiet ewaluacyjnych wypełnianych po szkoleniu)

•otwartość, jasne przedstawienie problemu, życzliwa, przyjazna atmosfera….
•uśmiech, poczucie humoru, dobre przygotowanie-merytoryczność, różnorodność metod pracy…
•naturalność, utrzymywanie poziomu zainteresowania, interesujący sposób przekazania treści, różnorodność ćwiczeń…
•jasno przedstawione zagadnienia, energia, zaangażowanie, życzliwość…
•pobudzanie do myślenia, odczytywanie emocji i problemów…
•wszystkie poruszane na szkoleniu tematy były bardzo interesujące i potrzebne w mojej pracy…
•łagodny sposób prowadzenia szkolenia, umiejętne rozwiązywanie trudnych i kłopotliwych sytuacji…